Інженер служби технічної підтримки

Інженер служби технічної підтримки

 

Ми бачимо успішного кандидата як молодого, амбіційного спеціаліста, що має аналітичний склад розуму та необхідні початкові знання та бажає отримати реальний досвід в ІТ.

ВИМОГИ:
  • знання мережевих та серверних технологій, технологій віртуалізації, операційних систем классу Unix та Windows, продуктів та технологій McAfee на рівні, достатньому для оцінки ситуації, згідно звернень Замовників (не менше двох з перелічених напрямків)
  • володіння мережевими інстументами діагностування;
  • досвід роботи з інформаційними технологіями від 1-го року;
  • сертифікація за програмами виробників Cisco, McAfee, Fortinet, Checkpoint, Avaya буде плюсом;
ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ’ЯЗКИ:
  • ознайомлення з системами Замовника, що взято на технічну підтримку (архітектура, механізми роботи, ризики зупинки функціонування, можливі шляхи поліпшення роботи та стабільності, умови контракту підтримки);
  • моніторинг та обслуговування систем Замовника згідно визначеного протоколу (функціонування, регламентні роботи);
  • реагування на звернення Замовника згідно умов контракту підтримки, самостійне визначення причин інциденту, ескалація ситуації на вищий рівень за необхідності;
  • документування інцидентів, ведення статистики та звітування у визначеному форматі;
  • персональний розвиток та набуття нових навичок та знань;
  • участь у проектах впровадження нових систем.
МИ ПРОПОНУЄМО І ЗАБЕЗПЕЧУЄМО:
  • роботу у дружньому колективі однодумців;
  • участь у цікавих проектах, постійний розвиток і навчання новим технологіям;
  • офіційне працевлаштування;
  • адекватну персональну фінансову мотивацію;
  • повноцінну оплачувану відпустку;
  • активний відпочинок всім колективом.

Якщо Ви відчуваєте в собі сили і бажання поповнити ряди нашої команди, надсилайте своє резюме на електронну адресу hr@netwave.com.ua і ми з радістю розглянемо Вашу кандидатуру!

< Повернутися до розділу