Технічна підтримка та супровід

Для оптимізації витрат та підвищення ефективності чимало організацій передають частину своїх непрофільних функцій зовнішнім спеціалізованим компаніям. Це дозволяє забезпечити скорочення витрат і сконцентрувати ресурси на виконанні основних виробничих бізнес-завдань. Одним з таких непрофільних напрямків для більшості підприємств є підтримка і супровід внутрішніх ІТ-систем. Передача цих процесів на аутсорсинг професіоналам дозволяє підтримувати системи у повнофункціональному стані, а нерідко і підвищувати якість виконання робіт та надання сервісів.

Технічна підтримка і супровід від компанії NETWAVE – це комплекс послуг, спрямованих на забезпечення надійного функціонування обладнання та сервісів мережевої, обчислювальної та інженерної інфраструктури підприємства.

ТЕХНІЧНА КОНСУЛЬТАЦІЯ

Мета – надання вичерпної інформації у відповідь на поставлені запитання щодо систем і технологій замовника.

У рамках цього сервісу виконуються такі послуги:

  • Консультація робітників замовника щодо функцій системи.
  • Технічна порада або консультація персоналу по схемі чи особливостях роботи систем і технологій.
  • Вироблення оптимального методу або підходу до вирішення поставленого завдання.

Наші інженери мають великий досвід та багаж знань щодо різних систем і технологій, тому завжди швидко реагують, вичерпно відповідаючи на поставлені запитання. У складних випадках із використанням рідкісних чи нових систем і технологій фахівці NETWAVE проводять додаткове внутрішнє дослідження, опрацьовуючи завдання. У випадках, коли потрібні не стільки поради, скільки розробка або впровадження повноцінного рішення, пропонуємо скористатися окремими спеціалізованими послугами «Проектування інфраструктури та ІТ-систем» та «Впровадження та запуск рішень».

УСУНЕННЯ НЕСПРАВНОСТЕЙ І ВИРІШЕННЯ ПРОБЛЕМ

Мета – якнайшвидше усунення збоїв у підтримуваних системах замовника, а також проведення аналізу помилок для виявлення кореневих причин виникнення проблем.

Усунення інцидентів виконується з урахуванням їх критичності для замовника (масштабом і ступенем впливу на корпоративні сервіси) та відповідно з обумовленим рівнем обслуговування (графіком надання послуги).

Одна із загальних вимог – наявність у замовника сервісних контрактів з виробниками всіх компонент об’єкту підтримки. Замовник купує їх самостійно і передає доступ нашим фахівцям, або купує у складі нашої послуги технічної підтримки і отримує свій персоніфікований доступ до них.

Перед  передачею обладнання або сервісу на підтримку обов’язково проводиться аудит. Це дозволяє не тільки ознайомитися з поточним станом об’єкту підтримки, створити або привести в актуальний стан документацію, але також одразу ліквідувати причини можливих проблем у майбутньому, не чекаючи виникнення інцидентів.

У рамках цього сервісу виконуються такі послуги:

  • Діагностика несправності, визначення підсистеми, в якій стався збій.
  • Аналіз, виявлення і ліквідація причини збою, відновлення функціонування системи.
  • Консультації та рекомендації щодо усунення збоїв.
  • Заміна несправного обладнання в рамках контракту на підтримку обладнання.
  • Зовнішня ескалація інцидентів/проблем на експертів виробника і подальший контроль їх виконання.

Кожне звернення фіксується в системі обліку заявок, ведеться журнал виконаних дій і отриманих результатів. Це дозволяє мати повну і вичерпну статистику всіх запитів, контролювати час виконання, а також поповнювати базу знань з описом типових проблем і особливостей інфраструктури кожного окремого клієнта, що в свою чергу значно покращує якість і швидкість вирішення проблем наших замовників.

РЕГЛАМЕНТНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТА АДМІНІСТРУВАННЯ

Мета – підтримка безперервності функціонування обладнання, його сервісне обслуговування, виконання адміністративних завдань зі зміни та/або доповнення налаштувань систем і сервісів замовника.

Перед прийняттям на обслуговування системи обов’язковою умовою є її аудит. У певних випадках після цього може знадобитися повна або часткова перебудова/модернізація схеми функціонування системи (послуга Оптимізація ІТ-інфраструктури). Це пов’язано з тим, що правильно спроектований і побудований сервіс/система куди більш продуктивний і зручний в обслуговуванні.

У рамках цього сервісу виконуються такі послуги:

  • Періодичний аналіз стану та коректності функціонування систем.
  • Проведення регламентних робіт з обслуговування.
  • Резервне копіювання конфігурацій і даних.
  • Зміни налаштувань і конфігурацій в межах підтримуваної функціональності.
  • Ведення технічної документації.

Залежно від умов та домовленостей, наші інженери можуть використовувати як свій спеціалізований професійний інструментарій, так і існуючі системи замовника (моніторингу, резервного копіювання, управління). У разі відсутності необхідних систем та необхідності їх мати, дані програмні комплекси можуть бути впроваджені в рамках окремої послуги «Впровадження рішень».

Кожен запит замовника та виконані регламентні роботи заносяться в централізовану систему обліку заявок, що дозволяє простежити історію тих чи інших подій, мати актуальну базу знань і документацію по інфраструктурі й системам замовника, що постійно оновлюється.

ПЕРЕВАГИ ТЕХНІЧНої ПІДТРИМКи від NETWAVE

  • Гнучкий, регульований та максимально повний набір послуг з підтримки ІТ-інфраструктур будь-якої складності.

NETWAVE використовує персоналізований підхід, що дозволяє кожному замовникові обирати саме той набір послуг та сервісів, які йому потрібні. Навіть якщо певна послуга на даний момент відсутня в нашому портфоліо, ми готові її розробити та надати спеціально для Вас.

  • Залучення професіоналів із великим досвідом та високою кваліфікацією.

Наші спеціалісти володіють значним багажем знань та досвіду, що не одноразово підтверджено відповідними сертифікаціями.

  • Надійність та стабільність.

Ви займаєтесь своїм бізнесом – ми займаємось Вашим ІТ.

Є питання? Зв’яжіться з нами:

Тел./факс: +38 (044) 359 05 50

e-mail: team@netwave.com.ua