Netwave

Технічна підтримка
IT-інфраструктури

Інженерна команда Netwave впроваджує та підтримує інфраструктурні рішення, які забезпечують роботу IT-систем, бізнес-додатків та функціонування компаній будь-якого масштабу.

Наша мета — безвідмовна робота вашої інфраструктури.

Отримати консультацію
  • Як ми працюємо
  • Ключові результати
  • Етапи співпраці
  • Чому ми потрібні вам
  • Як ми організовуємо взаємодію
  • Тарифні пакети
  • Відгуки
  • Замовити консультацію

Супроводження та технічна підтримка

Ми допомагаємо нашим клієнтам у супроводжені та підтримці IT-інфраструктури для забезпечення стійкого, безпечного та продуктивного середовища, здатного досягати бізнес-цілі

Як ми працюємо

Команда

  • інженери необхідного рівня кваліфікації відповідного технологічного напрямку  
  • виділені менеджер для роботи з клієнтом та інженер

Підхід

  • основа – бізнес-задачі чи відповідні ІТ потреби/запити 
  • використання релевантних галузевих практик та досвіду 
  • комбінація існуючих підходів, методологій та персоналізованого підходу 
  • рівні моделі підтримки – 24x7, 15x7, 8x5 (віддалено, на місці)
  • гнучкий підхід до визначення параметрів та значень SLA (рівні обслуговування) 
  • командна робота за запитом

Експлуатація та технічне обслуговування

  • попередня оцінка IT-інфраструктури, включно з описом спостережень та розробкою рекомендацій
  • експлуатаційне обслуговування (оновлення програмного забезпечення, заміна обладнання), включно з тестуванням
  • моніторинг роботоздатності та продуктивності інфраструктури
  • співпраця з виробниками програмного та апаратного забезпечення у випадках усунення несправностей
  • встановлення додаткового ПО
  • Інтегровані системи управління, наприклад Solarwinds з ITSM рішеннями, такими як ServiceNow та іншими сервісами

Управління інцидентами

  • управління інцидентами, зокрема реагування на інциденти та відновлення роботи сервісів з урахуванням їх критичності для бізнесу
  • аналіз причин виникнення інциденту, включно з впровадженням необхідних попереджувальних заходів та розробкою відповідної документації
  • залучення партнерів NW та галузевих представників для вирішення критичних інцидентів

Ключові результати

ефективне застосування можливостей ІТ-інфраструтктури для підтримки операційної діяльності та бізнес-процесів

інфраструктурні рішення, які забезпечують необхідну адаптивність, масштабованість та надійність сервісів і безпеку даних

відповідність інфраструктурних рішень бізнес-задачам та очікуванням

доступність бізнес-процесів

визначені єдині підходи, стандарти, принципи та методологія для інфраструктурних проектів

фокус персоналу на виконання стратегічних задач

ефективне відновлення у випадку інциденту

оптимізація витрат

Ви отримаєте:

підвищення ефективності, продуктивності та безпеки існуючої ІТ-інфраструктури

підтримка роботи ІТ-інфраструктури на належному рівні на всіх стадіях життєвого циклу

забезпечення безперервності бізнесу

забезпечення керованості та ефективності критичних бізнес-сервісів

оптимізація витрат на пошук, залучення та утримання кваліфікованого персоналу

нові бізнес-вимоги, цілі та задачі

Етапи співпраці

Знайомство та початок партнерства
  • Звернення до NW: дзвінок, пошта, сайт, інше
Презентація сервісу Клієнту
  • Отримання первинної інформації;
  • Визначення задач, очікувань, цілей, специфіки клієнта;
  • Наявності політик та регламентів;
Ознайомлення з бізнесом та потребами Клієнту
  • Аналіз специфіки бізнесу Клієнта, в тому числі існуючих вимог;
  • Ознайомлення з основними політиками та процедурами;
  • Отримання розуміння цілей, задач та очікуваних результатів;
Формування пропозиція для вирішення потреб Клієнту
  • Формування попередньої пропозиції;

  • Визначення характеристик сервісу, SLAs, набору необхідних політик, процедур, в тому числі організаційних, технічних, тощо;

  • Визначення умов Сервісного контракту;
Узгодження доступів та процедури комунікацій
  • Отримання доступу та технічної документації;

  • Узгодження відповідальних з обох сторін;

  • Узгодження процедур комунікацій для різних задач на відповідних рівнях;
Формалізація умов співпраці
  • Фіналізація та підписання Сервісного Контракту;

  • Формалізація переліку технічної специфікації, регламентів, процедур і відповідальних осіб;

Коли ми можемо бути Вам потрібні

Отримати консультацію

Недостатньо фахівців у штаті. Задач значно більше, ніж якісного інженерного ресурсу

У компанії є декілька локацій у Києві та поза ним. Група підтримки з чотирьох інженерів періодично не має змоги впоратися зі всіма задачами, компанія Netwave приходить на допомогу.

Постійно виникають складні задачі з ІТ-інфраструктурою, які важко вирішити самостійно

У торговельному центрі ми періодично стикалися з проблеми в роботі дротової та Wi-Fi мережі. Усі намагання вирішити це питання самостійно результату не приносили. За рекомендаціями звернулись до служби технічної підтримки Netwave, її інженери провели аудит налаштувань обладнання, виправили помилки, підібрали оптимальні версії ПЗ для обладнання. Інфраструктура запрацювала стабільно. Netwave й надалі керує нашими мережевими сервісами.

Ваш пріоритет – бізнес-задачі, а операційне адміністрування ми готові взяти на себе 

Міжнародна рітейл-мережа має представництво та інфраструктуру в Україні. Через великий постійний стек задач щодо оптимізації та змін налаштувань мережевого обладнання, а також неможливість вчасно і якісно виконувати більш пріоритетні задачі IT-команда вирішила залучити службу технічної підтримки Netwave.

Потрібен, проте відсутній проактивний моніторинг ІТ-інфраструктури 24*7

Інфраструктура замовника з ритейлу (магазини, контакт-центр) потребує якомога меншого простою. Оскільки його режим роботи 8*5, то немає сенсу тримати додатковий штат. Задачею проактивного моніторингу займається служба технічної підтримки Netwave.

Є потреба в обслуговуванні великої територіально розподіленої інфраструктури, необхідно забезпечити високий SLA

Замовник з сектора енергетики має понад 150 локацій на території України. Є проблема з логістикою на місця з урахуванням дотримання SLA. Служба технічної підтримки Netwave та локальні партнери допомагають в оперативному вирішені інцидентів.

Відсутні висококваліфіковані інженери різних напрямків для періодичних задач

Міжнародна компанія має представництво в Києві. Бюджет не дозволяє наймати кваліфікованого адміністратора під різнопрофільні задачі (мережа, хмарні рішення, локальна інфраструктура, користувачі). Служба технічної підтримки Netwave виявилася економічно й операційно доцільною та ефективною.

Наш сервіс базується на поєднанні ефективних засобів, процесів, комунікацій та супроводу.

Отримати консультацію

Засоби

• Тікетна система на базі OTRS

• Контакт-центр на базі Cisco

 
 

Процеси

• Внутрішні (менеджмент запитів)

• Міжрівневі (комунікації з інженерами)

• Зовнішні (комунікації з вендорами, постачальниками, аналітика та звітність для клієнтів)

Комунікації

• Сайт  https://support.netwave.ua

• Електронна пошта support@netwave.ua

• Багатоканальний телефон (цілодобово) +380 (44) 3590708

Супровід

•  Команда підтримки в режимі 24*7

• Виділений аккаунт-менеджер проекту

• Виділений провідний інженер проекту

Основа нашої послуги Технічної підтримки - оперативне реагування на інциденти, які можуть стати перешкодою функціонуванню бізнесу. Тому кожен тарифний пакет включає даний сервіс як базовий і передбачає додаткові опції в залежності від обраного тарифу.

 

 

Відгуки наших клієнтів

Netwave