Netwave
Клиент
UNIQA
Тип проекта
Network
Кейс

Модернізація мережі контакт-центру за допомогою SD-WAN

  • передумови
  • про клієнта
  • що ми зробили
  • нові можливості для бізнесу
  • основа реалізації проєкту
  • інші кейси

передумови проєкту

alt text

UNIQA вже багато років є одним із лідерів страхового ринку України та демонструє стабільний ріст. Для компанії принципово бути зі своїми клієнтами на зв'язку, діяти прозоро та ефективно, швидко і якісно врегульовувати страхові випадки. Реалізація лідерських амбіцій та принципу клієнтоорієнтованості в сучасному світі передбачають постійних інвестицій в технологічну складову бізнесу.

Даний проєкт, зокрема, передбачав модернізацію системи зв’язку контакт-центру та нових віддалених філій за допомогою сучасного рішення, яке б передбачало одночасно швидке розгортання, централізоване керування і моніторинг та просту інтеграцію в існуючу мережу.

про клієнта

Компания

UNIQA

О компании

Страховая компания «УНИКА» — один из лидеров страхового рынка Украины, присутствует во всех секторах non-life страхования. Компания осуществляет продажу более 100 видов страховых услуг и имеет 30 лицензий, выданных Национальной комиссией по регулированию рынков финансовых услуг.

що ми зробили

занурення в задачу

У UNIQA виникла необхідність у сучасному мережевому рішенні, яке б швидко розгорталося, не потребувало високої кваліфікації ІТ-працівників, мало централізоване керування і відповідало ряду інших вимог: автоматичне резервування та використання декількох каналів зв’язку, автоматична пріоритезація голосового трафіку та побудова безпечних каналів VPN.

рішення

Впроваджено технологію SD-WAN VeloCloud від VMware для покращення роботи головного контакт-центру на 60+ операторів та розширено на філіальні КЦ.

результат

Результати тестування перевершили очікування. Обладнання дозволяло одночасно використовувати обидва канали зв’язку та забезпечувати безперервну роботу навіть у проблемних сценаріях. Співробітники контакт-центру відмітили значне покращення якості передачі голосу.

технічні результати:

  • Швидке розгортання рішення для нових філій КЦ
  • Централізоване керування, налаштування та моніторинг
  • Автоматичне резервування на декількох каналах зв'язку
  • Автоматична оптимізація пріоритетного голосового трафіку
  • Побудова безпечних VPN каналів
  • Гнучка інтеграція у існуючу мережеву інфраструктуру

нові можливості для бізнесу

економія

Централізоване керування через єдиний інтуїтивно зрозумілий інтерфейс дозволяє знизити витрати на підготовку співробітників чи рекрутинг висококваліфікованих фахівців.

ефективність

Значне покращення якості передачі голосу та, як результат, підвищення ефективності роботи головного КЦ та філій.

Netwave