- homepage
- Maintenance of IT systems
- Tech support
Технічна підтримка
IT-інфраструктури
+25 інженерів до вашої команди для забезпечення роботи систем та сервісів
детальніше- в чому допоможемо?
- тарифні пакети
- графіки обслуговування
- додаткові опції
- наші пріоритети
чому нам довіряють?

З 2011 року інженерна команда Netwave впроваджує інфраструктурні рішення, які забезпечують роботу IT-систем та бізнес-додатків, підтримуючи функціонування компаній будь-якого масштабу.
За нашими плечима 400+ реалізованих проектів та накопичений досвід налаштування більше 100 вендорських продуктів.
Наша мета - безвідмовна робота вашої інфраструктури!
в чому допоможемо?
Підключаючи послугу Технічної підтримки, ваша компанія отримує надійного партнера та позаштатну команду з десятків професійних інженерів, готових прийти на допомогу для вирішення будь-якої задачі та подолання найскладніших інцидентів!
Вирішення інцидентів
• визначимо проблему;
• усунемо причини;
• відновимо роботу систем;
• замінимо обладнання;
• відкриємо запит у виробника;
• дочекаємося вирішення питання.
Забезпечення проактивного моніторингу
Налагодимо автоматизований моніторинг інфраструктури із сповіщенням про інциденти та будемо оперативно реагувати на них, щоб ваша інфраструктура працювала стабільно.
Аналіз інфраструктури досвідченими інженерами
Від збоїв та відмови в роботі обладнання та ПЗ ніхто не застрахований. Але ви можете зменшити ризики їх виникнення та негативні наслідки тривалого простою бізнес-процесів, отримавши кваліфікований аудит. Ми проаналізуємо роботу систем та дамо рекомендації з їх оптимізації та розвитку.
Додатковий ресурс у вашу команду
Ви отримаєте додатково 25 позаштатних спеціалістів у свою команду. Проконсультуємо з усіх питань стосовно роботи і можливостей тієї чи іншої ІТ-системи. Підкажемо, як краще та ефективніше реалізувати те, що вже запланувано.
Розвантаження команди
Для успішного функціонування будь-якої бізнес-системи необхідно, щоб програмне забезпечення кожного з компонентів постійно оновлювалось, підтримуючи актуальну конфігурацію системи. І ми завжди пам'ятаємо про резервну копію!
Підключаючи послугу Технічної підтримки, ваша компанія отримує надійного партнера та позаштатну команду з десятків професійних інженерів, готових прийти на допомогу для вирішення будь-якої задачі та подолання найскладніших інцидентів!
тарифні пакети
З чого складається вартість послуги?
Основа нашої послуги Технічної підтримки - оперативне реагування на інциденти, які можуть стати перешкодою функціонуванню бізнесу. Тому кожен тарифний пакет включає даний сервіс як базовий і передбачає додаткові опції в залежності від обраного тарифу.
від 13 900,00 грн/міс.*
- Аналіз систем та підготовка рекомендацій з їх модернізації для зниження ризиків і оптимізації роботи.
- Реагування на інциденти: діагностика несправності, визначення підсистеми, в якій стався збій.
- Аналіз, виявлення та ліквідація причини збою, відновлення функціонування системи.
- Консультації та рекомендації щодо усунення збоїв в аналогічних системах, якщо такі присутні в інфраструктурі.
- Відкриття запитів до служби технічної підтримки виробника обладнання і подальший контроль їх виконання.
- Міграція конфігурації на нові пристрої у випадку заміни обладнання.
від 20 900,00 грн/міс.*
Компоненти пакету Basic, а також:
- Аналіз параметрів функціонування систем за допомогою ПЗ для моніторингу.
- Оперативне реагування на критичні повідомлення для попередження інцидентів та усунення їх негативного впливу.
- Аналіз завантаження устаткування протягом місяця, складання звіту із зазначенням знайдених проблем і рекомендацій щодо їх усунення.
Безкоштовно**
- 5 годин адміністрування систем за зверненнями (на весь термін контракту)
графіки обслуговування
В кожному тарифному пакеті можна обрати наступні графіки обслуговування:
9 х 5
у робочі дні з 09:00 до 18:00
12 х 5
у робочі дні з 09:00 до 21:00
24 х 7
цілодобове чергування
Індивідуальний
запропонуємо умови, зручні для вашого бізнесу
додаткові опції
доповнення до основних пакетів Технічної підтримки
- Консультування персоналу стосовно функцій систем.
- Технічна порада або консультація щодо схем або особливостей роботи систем і протоколів.
- Рекомендація оптимального методу чи підходу для вирішення поставлених завдань.
- Поточне адміністрування системи, доналаштування та зміна конфігурацій в межах підтримуваної функціональності системи (підключення нових сервісів, нових абонентів, планові внесення змін).
- Ведення технічної документації.
- Аналіз логів і телеметричної інформації на предмет якості функціонування системи.
- Резервне копіювання поточних конфігурацій системи.
- Контроль наявності оновлень ПЗ (firmware).
- Оновлення ПЗ для системи (як правило вимагає короткотермінової зупинки системи).
- Узгодження, планування та оновлення ПЗ кількох систем (вимагає значно більше часу для проведення процедури).
пріоритети при інцидентах
Швидкість реакції залежитиме від критичності проблеми та потенційного впливу на системи і бізнес-процеси.
Ми прагнемо вирішити кожен інцидент якомога швидше аби ваш бізнес не зазнав негативного впливу!

ЗВИЧАЙНИЙ
на бізнес-процеси.
Час реакції: до 4-х годин

ВИСОКИЙ
Час реакції: до 2-х годин

КРИТИЧНИЙ
Дедлайн застосовується при ризику блокування роботи через відмову систем.
Інцидент став перешкодою функціонування бізнесу.
Час реакції: до 30-ти хвилин
Бажаєте замовити послугу?
Сокристайтеся формою зворотного зв’язку з нашими спеціалістами