- главная
- Супровід обслуговування IT-систем
- Технічна підтримка
Технічна підтримка
IT-інфраструктури
+25 інженерів до вашої команди для забезпечення роботи систем та сервісів
детальнішечому нам довіряють?

З 2011 року інженерна команда Netwave впроваджує інфраструктурні рішення, які забезпечують роботу IT-інструментів, бізнес-додатків та систем, що дозволяють функціонувати компаніям будь-якого масштабу.
За нашими плечима більше 400 реалізованих проектів та накопичений досвід налаштування 100+ вендорських продуктів.
Наша мета - безвідмовна робота вашої інфраструри!
В чому допоможемо?
Підключаючи послугу Технічної підтримки, ваша компанія отримує надійного партнера та позаштатну команду з десятків професійних інженерів, готових прийти на допомогу у вирішенні
будь- якої задачі та подоланні складних інцидентів!
Вирішення інцидентів
• визначимо проблему;
• усунемо причини та відновимо роботу систем;
• вживемо заходів для уникнення повторення;
• замінимо обладнання, що вийшло з ладу;
• відкриємо запит (кейс) у виробника та будемо взаємодіяти з ним для вирішення питання.
Забезпечення проактивного моніторингу
Налагодимо автоматизований моніторинг інфраструктури із сповіщенням про інциденти та будемо оперативно реагувати на них, щоб ваша інфраструктура працювала стабільно.
Аналіз інфраструктури досвідченими інженерами
Від збоїв та відмови в роботі обладнання та ПЗ ніхто не застрахований. Але Ви можете зменшити ризики їх виникнення та негативні наслідки тривалого простою бізнес-процесів, отримавши кваліфікований аудит. Ми проаналізуємо роботу систем та дамо рекомендації з їх оптимізації та розвитку.
Додатковий ресурс у вашу команду
Ви отримаєте + 25 позаштатних спеціалістів у свою команду, готових прийти на допомогу. Проконсультуємо з усіх питань стосовно того, як працює і має працювати та чи інша система у вашій інфраструктурі. Підкажемо, як краще та ефективніше реалізувати те, що ви запланували.
Розвантаження команди
Для успішного функціонування будь-якої бізнес-системи необхідно, щоб програмне забезпечення кожного з компонентів було оновлене, конфігурація складових системи була актуальною та завжди зберігалась резервна копія інформації.
Підключаючи послугу Технічної підтримки, ваша компанія отримує надійного партнера та позаштатну команду з десятків професійних інженерів, готових прийти на допомогу у вирішенні
будь- якої задачі та подоланні складних інцидентів!
тарифні пакети
З чого складається вартість послуги?
Основа нашої послуги Технічної підтримки - оперативне реагування на інциденти, які можуть стати перешкодою для ефективного функціонування бізнесу.Отже, кожен тарифний пакет включає даний сервіс як базовий. Та передбачає додаткові опції в залежності від обраного тарифу.
від 13 900,00 грн/міс.*
- Аналіз систем та підготовка рекомендацій з їх модернізації для зниження ризиків виникнення інцидентів і оптимізації роботи.
- Реагування на інциденти: діагностика несправності, визначення підсистеми, в якій стався збій.
- Аналіз, виявлення та ліквідація причини збою, відновлення функціонування системи.
- Консультації та рекомендації щодо усунення збоїв в аналогічних системах, якщо такі присутні в інфраструктурі.
- Відкриття запитів в службі технічної підтримки виробника обладнання і подальший контроль їх виконання.
- Міграція конфігурації на нові пристрої у випадку заміни обладнання.
від 20 900,00 грн/міс.*
- Аналіз параметрів функціонування систем за допомогою ПЗ моніторингу.
- Оперативне реагування на критичні повідомлення ПЗ моніторингу для попередження інцидентів та усунення їх впливу.
- Аналіз завантаження устаткування протягом місяця, складання звіту із зазначенням знайдених проблем і рекомендацій щодо їх усунення.
Безкоштовно**
- 5 годин адміністрування систем за зверненнями (на весь термін контракту)
графіки обслуговування
В кожному тарифному пакеті можна обрати наступні графіки обслуговування:
9 х 5
у робочі дні з 09:00 до 18:00
12 х 5
у робочі дні з 09:00 до 21:00
24 х 7
цілодобове чергування
Індивідуальний
запропонуємо умови, зручні для вашого бізнесу
додаткові опції
Підключаються в доповнення до Пакетів Технічної підтримки реагування на інциденти
- Консультування персоналу стосовно функцій систем.
- Технічна порада або консультація по схемам або особливостям роботи систем і протоколів.
- Рекомендація оптимального методу або підходу вирішення поставлених завдань.
- Поточне адміністрування системи, до-налаштування та зміна конфігурацій в межах підтримуваної функціональності системи (підключення нових сервісів, нових абонентів, планові внесення змін).
- Ведення технічної документації.
- Аналіз логів і телеметричної інформації на предмет якості функціонування системи.
- Резервне копіювання поточних конфігурацій системи.
- Контроль наявності оновлень ПЗ (firmware).
- Оновлення ПЗ для системи (як правило вимагає короткотермінової зупинки системи).
- Узгодження, планування та оновлення ПЗ кількох систем (вимагає значно більше часу для проведення процедури).
пріоритети вирішення інцидентів
Швидкість нашої реакції залежитиме від ступеня критичності проблеми та її потенційного впливу на роботу систем або реалізації вашою компанією бізнес-процесів.
Кожен інцидент ми прагнемо вирішити якомога швидше, аби ваш бізнес навіть не відчув його впливу!

ЗВИЧАЙНИЙ
на бізнес-процеси.
Час реакції: до 4-х годин

ВИСОКИЙ
Час реакції: до 2-х годин

КРИТИЧНИЙ
Дедлайн застосовується при ризику блокування роботи через відмову систем.
Інцидент став перешкодою функціонування бізнесу.
Час реакції: до 30-ти хвилин
Бажаєте підключити послугу Технічної підтримки?
Заповнюйте дану форму і наша команда зв’яжеться з вами найближчим часом