Netwave

Технічна підтримка
IT-інфраструктури

Забезпечуємо надійність роботи
та безпеку ваших IT-систем.
Гарантуємо виконання SLA.

  • Use cases
  • Що ми пропонуємо
  • Рівні підтримки
  • Технічна експертиза
  • Нам довіряють
  • Переваги
  • Результати для бізнесу
  • Use cases
  • Що ми пропонуємо
  • Рівні підтримки
  • Технічна експертиза
  • Нам довіряють
  • Переваги
  • Результати для бізнесу

коли IT-інфраструктура
гальмує розвиток бізнесу

Ваші інженери 60% робочого часу «гасять пожежі»

Наша команда бере на себе всі операційні завдання з технічної підтримки, вирішення інцидентів, налаштувань безпеки, розвантажуючи ваш IT-відділ.

Критичний інцидент о третій ночі —
і бізнес зупиняється

Ми здійснюємо моніторинг IT-систем 24/7/365, швидко реагуємо на інциденти й запобігаємо простоям, щоб ваш бізнес не втрачав клієнтів і гроші.

Впровадження змін «розтягується» на місяці 

Залучення нашого інженерного ресурсу дозволяє вам впроваджувати масштабні зміни у десятки разів швидше, і при цьому знизити ризик помилок.

Впровадили нову IT-систему, а ресурсів на підтримку немає

Навіть найкраще рішення не буде ефективним без належного супроводу. Ми забезпечуємо безперервну технічну підтримку після розгортання — з глибоким розумінням контексту, архітектури та історії змін.

Відпустки, лікарняні або звільнення IT-спеціалістів

25+ досвідчених інженерів Netwave забезпечують безперервний цілодобовий технічний сервіс — без свят, вихідних, відпусток, прогалин у графіку та простоїв критичних систем.

Складні кейси потребують глибшої експертизи

Ваші IT-фахівці не зобовʼязані мати глибоку експертизу у вузьких питаннях, складних кейсах і нових технологіях. Ми посилимо вашу команду експертизою та досвідом сертифікованих інженерів різних рівнів.

Довірте підтримку інфраструктури досвідченій команді, що працює 24/7

Ми беремо на себе всю операційну рутину: моніторинг систем 24/7/365, швидке реагування на інциденти, превентивне обслуговування та адміністрування розподілених інфраструктур.

Ваша IT-інфраструктура працює стабільно і контрольовано. Ви можете зосередитись на тому, що стратегічно важливо — на клієнтах, продуктах і стратегічних проєктах.

12 хвилин

Середній час реакції

Від двох годин

SLA по часу локалізації інцидентів

95% → 99%

Доступність інфраструктури до і після техпідтримки

4 години

Середній час відновлення після критичних збоїв

рівні підтримки

Наша команда об'єднує понад 25 фахівців, сертифікованих провідними виробниками Cisco (від CCNA до експертного CCIE); HPE, Dell, VMware/Broadcom, NetApp, Fortinet та Microsoft (від базового до архітекторського рівня). І додатково: завдяки високим партнерським статусам Netwave ми можемо напряму ескалювати критичні інциденти на рівень виробників.
L1
Інженери з різним рівнем сертифікації від провідних вендорів

Первинна експертна діагностика, базовий troubleshooting, швидка локалізація інцидентів.

Якісна підтримка вже з першого контакту, мінімізація простоїв.

L2
Senior-інженери різних напрямків

Складний troubleshooting, адміністрування, зміни у конфігураціях

Глибоке вирішення задач, забезпечення стабільності інфраструктури.

L3
Архітектори та провідні інженери

Розбір критичних кейсів, кростехнологічна експертиза, дизайн рішень.

Розвʼязання найскладніших проблем, оптимізація середовища.

L4
Інженери технічної підтримки вендорів

Прямі ескалації до виробників, нетипові кейси.

Прискорене вирішення критичних інцидентів, доступ до інновацій і найкращих світових практик.

технічна експертиза

Ми швидко та компетентно вирішуємо будь-які інциденти, забезпечуємо стабільну роботу вашої інфраструктури та впроваджуємо сучасні технології без ризиків.

Cyber Security

  • FW & NGFW: Cisco, Fortinet, PaloAlto.
  • SWG: Cisco, Fortinet, Trellix
  • Host Security: CrowdStrike, Trellix, Symantec, Panda, Eset, Cisco
  • SD-WAN: Cisco, VmWare, Fortinet
  • Email Security: Forcepoint, Fortinet, Cisco
  • Data Loss Prevention: Trellix, Forcepoint
  • Web Application Firewall: Fortinet, F5
  • Security Management: Tenable, Qualys

Networking

  • WAN: Cisco, Fortinet
  • LAN: Cisco, Meraki, HPE, Dell
  • WiFi: Cisco, HPE (Aruba), Ruckus
  • SD-WAN: Cisco, VmWare, Fortinet
  • DC: Cisco
  • SDDC: Cisco, VMware
  • Cloud: Microsoft, Amazon

Computing

  • Virtualization: VMware, Microsoft
  • Cloud Public: AWS, Azure
  • Infrastructure Services: NTP, DNS, AD
  • OS: Microsoft, Linux/Unix
  • Collaboration: Exchange, Office 365
  • Cloud: Microsoft, Amazon

Business Continuity Services

  • Root Cause Analysis
  • Management & Monitoring
  • Backup and Disaster Recovery (DR)
  • Cybersecurity Services

чому нам довіряють

Понад 25 сертифікованих інженерів різних напрямів та рівнів спеціалізації (Professional, Expert)
Підтримка рівнів L1-L3, швидка ескалація на рівень L4 (техпідтримка вендора)
Технічна підтримка у non-business time
Закріплений інженер / сервіс-менеджер
Гарантія виконання SLA, фінансова відповідальність за їх порушення
Повна прозорість процесів і дій
Тестування змін у нашій власній лабораторії
Адміністрування тери- торіально-розподілених інфраструктур

результати

Ваш фокус — зростання бізнесу
Наш — технічна підтримка IT-інфраструктури та систем, щоб ви могли інвестувати свій час і зусилля в проєкти, клієнтів і розвиток.
Менше простоїв — більше стабільності
Забезпечуємо безперебійну роботу IT-систем і швидке відновлення сервісів, щоб ваш бізнес не втрачав жодної хвилини на екстрене «гасіння пожеж».
Передбачувані операційні витрати
Жодних непередбачуваних статей витрат — ви точно знаєте, за що платите, і контролюєте OPEX.
Інфраструктура під контролем 24/7/365
Мінімізація ризиків та інцидентів завдяки постійному моніторингу, превентивним роботам і дисципліні змін.
Відповідність вимогам і довіра стейкхолдерів
IT-системи компанії відповідають регуляторним вимогам, дані — у безпеці, а довіра клієнтів і партнерів зростає.
Прозорість та вимірюваність
Ми надаємо зрозумілі метрики, що показують реальний стан IT-інфраструктури та корелюють із SLA та NPS ваших клієнтів.

нам довіряють

відгуки клієнтів

Netwave