- головна
- Сервіс технічної підтримки
Сервіс технічної підтримки
Ми забезпечимо безвідмовну роботу вашої інфраструктури
Замовити консультацію- Підтримка Netwave
- Ви отримаєте
- Послуги
- Сервісні пакети
- Етапи надання послуги
- Що ви отримуєте
- Можете нам довірити
- Взаємодія
- Реалізовані проєкти
- Питання
підтримка Netwave
готового розвʼязувати проблеми вашого бізнесу 24/7
ви отримаєте
безперебійної роботи вашого бізнесу.
послуги Netwave в рамках
сервісу технічної підтримки
Управління інцидентами (інцидентна підтримка):
- Ефективне управління інцидентами та відновлення обслуговування відповідно до типу інциденту та його впливу на бізнес;
- Залучення NW і партнерських МСП для усунення критичних інцидентів;
- Консультаційна підтримка: консультаційне та інформаційне супроводження з питань експлуатації ІТ-систем;
- Надання рекомендацій щодо покращення інфраструктури й оптимізації витрат;
- Звітність за період з аналітикою та рекомендаціями щодо подальших дій.
Експлуатація й обслуговування:
- оцінка попередньої підтримки зі спостереженнями та рекомендаціями;
- регулярне технічне обслуговування (оновлення програмного забезпечення, аналіз продуктивності, системних журналів, стану систем ІБ тощо);
- моніторинг стану інфраструктури та продуктивності системи;
- робота з постачальниками від імені клієнта для розвʼязання технічних проблем;
- розгортання додаткового програмного забезпечення за потреби;
- інтеграція з іншими рішеннями.
сервісні пакети
техпідтримки від Netwave
Отримати консультацію
Netwave стане надійним партнером у розвитку вашого бізнесу!
Замовити консультаціюІТ інфраструктура:
технічна підтримка та
супроводження
-
Обстеження
- Вивчення потреб Замовника
- Плани розвитку бізнесу/інфраструктури
- Визначення характеристик сервісу, SLAs, набору необхідних політик, процедур.
- Формування пропозиції
-
Аудит IT інфраструктури
- Ретельно досліджуємо інфраструктуру замовника, для зменьшення часу на реагування.
- Актуалізуємо інформацію щодо обладнання та ПО.
- Надаємо рекомендації для виправлення помилок та оптимізації.
-
Планування
- Первинне довгострокове планування за результатами аудита та потреб замовника
- Короткострокове планування робіт на новий звітній період з урахуванням результатів попереднього періоду та нових актуальних задач
-
Надання основного сервісу технічної підтримки
- Оперативно реагуємо та вирішуємо інциденти
- Надаємо консультаційну підтримку різного рівня
- Регулярно проводимо регламентні роботи
- Адмініструємо
-
ОпціональноДодаткові сервіси
- Проактивний моніторинг
- Резервування та відновлення даних
- Оновлення та актуалізація
- Технічне документування
-
Аналітика та звіти
- Статистика по кількості та типам звернень
- Аналітика по проведеним роботам
- Звіти за результатами регламентних робіт
- Надання рекомендацій по подальшим діям
-
Підсумковий аудит
- Фінальний аудит та консолідований звіт
- Надання інформації у форматі було-стало
- Доведення до замовника цінність виконаної роботи
етапи надання послуги
технічної підтримки
- Вивчення потреб Замовника
- Плани розвитку бізнесу/інфраструктури
- Визначення характеристик сервісу, SLAs, набору необхідних політик, процедур
- Формування пропозиції
- Ретельно досліджуємо інфраструктуру замовника, для зменьшення часу на реагування
- Актуалізуємо інформацію щодо обладнання та ПО
- Надаємо рекомендації для виправлення помилок та оптимізації
- Первинне довгострокове планування за результатами аудита та потреб замовника
- Короткострокове планування робіт на новий звітній період з урахуванням результатів попереднього періоду та нових актуальних задач
- Оперативно реагуємо та вирішуємо інциденти
- Надаємо консультаційну підтримку різного рівня
- Регулярно проводимо регламентні роботи
- Адмініструємо
- Проактивний моніторинг
- Резервування та відновлення даних
- Оновлення та актуалізація
- Технічне документування
- Статистика по кількості та типам звернень
- Аналітика по проведеним роботам
- Звіти за результатами регламентних робіт
- Надання рекомендацій по подальшим діям
- Фінальний аудит та консолідований звіт
- Надання інформації у форматі було-стало
- Доведення до замовника цінність виконаної роботи
що ви отримуєте
питання 24/7 без відпусток і лікарняних.
- Підвищення ефективності, продуктивності та безпеки поточної ІТ-інфраструктури
- Команду спеціалістів різного рівня для отримання експертних послуг
- Безвідмовну роботу ІТ-інфраструктури на всіх стадіях життєвого циклу обладнання
- Оптимізацію витрат на пошук, залучення й утримання кваліфікованого персоналу
- Запуск нових сервісів і рішень за лічені години
- Гарантію якості наданих послуг (SLA)
- Географічно розподілену команду, яка може працювати над розвʼязанням проблем як на території України, так і у Європі
ви можете нам
довірити:
як ми організовуємо
взаємодію
комунікацій і супроводу
реалізовані проєкти
Погляньте на результати впровадження сервісних рішень
- 10:28, 22 Вересня
- 21 хв
- 17:57, 05 Липня
- 16 хв
Отримати консультацію
Не гайте часу та звертайтеся до нас вже сьогодні, щоб забезпечити безвідмовну роботу вашої інфраструктури!
Замовити консультаціюмаєте питання?
Аудит дозволяє оцінити стан інфраструктури, перевірити всі її компоненти, виявити потенційні проблеми, ризики та зони для вдосконалення. Завдяки цьому фахівці Netwave зможуть запропонувати найефективніші рішення щодо впровадження та технічної підтримки IT-інфраструктури в компаніях різного масштабу й спрямування. Після проведення аудиту експертна команда надасть рекомендації щодо вдосконалення поточної інфраструктури та імплементації нових технологій, щоб ваш бізнес працював максимально ефективно.
Головні переваги аутсорсингової моделі — оптимізація витрат, підвищення ефективності, продуктивності та безпеки IT-інфраструктури, безвідмовна робота, готовність до впровадження нових сервісів і послуг у стислі терміни та з мінімальними ризиками. Ви довіряєте всі технічні питання команді Netwave із великим досвідом і експертизою без необхідності самостійно шукати, залучати й утримувати спеціалістів.
Досягайте максимальних бізнес-результатів разом із Netwave.
Заповніть форму зворотного зв'язку — і наші експерти зв'яжуться з вами, щоб детально розповісти про можливості реалізації ІТ-сервісів у вашому бізнесі.