Netwave

Сервіс технічної підтримки

Ми забезпечимо безвідмовну роботу вашої інфраструктури

Замовити консультацію
  • Підтримка Netwave
  • Ви отримаєте
  • Послуги
  • Сервісні пакети
  • Етапи надання послуги
  • Що ви отримуєте
  • Можете нам довірити
  • Взаємодія
  • Реалізовані проєкти
  • Питання

alt text

Шукаєте надійного партнера для технічної підтримки бізнесу? Кваліфіковані інженери Netwave готові забезпечувати безперебійну роботу IT-систем у режимі 24/7, щоб ваша компанія функціонувала максимально ефективно. Ми забезпечуємо надійну та швидку підтримку, що дозволяє уникнути збоїв у роботі IT-систем, підвищує продуктивність та оптимізує ресурси.

підтримка Netwave

Довірте сервісну підтримку Netwave — і ви отримаєте надійного партнера,
готового розвʼязувати проблеми вашого бізнесу 24/7
Інцидентна підтримка.
Віддалена діагностика та усунення несправностей у режимі 24/7.
Консультаційна підтримка.
Консультаційний та інформаційний супровід з усіх питань щодо експлуатації ІТ-систем.
Управління змінами.
Внесення планових і позапланових змін до конфігурації пристроїв у мережі клієнта.
Управління контрактами постачальників
Взаємодія з виробниками ПЗ та обладнання від імені клієнта.
Регулярне технічне обслуговування.
Проведення регулярної діагностики поточного стану компонентів ІТ-систем будь-якого рівня складності.
Моніторинг мережі.
Оцінка стану компонентів ІТ-системи клієнта в режимі реального часу з використанням спеціалізованих апаратних і/або програмних засобів.
ІТ-скринінг.
Підготовка спеціалізованих звітів, що містять інформацію про пристрої клієнта.
Звітність.
Формування звітів з аналітикою та рекомендаціями для покращення інфраструктури й оптимізації витрат.

ви отримаєте

З Netwave ви отримаєте найкращу технічну підтримку для успішної та
безперебійної роботи вашого бізнесу.
alt-text
Команда, яка працюватиме з вашим проєктом:
Виділений відповідальний інженер і менеджер
Доступна підтримка інженерів трьох рівнів: L1/L2/L3 (залежно від складності запиту)
alt-text
Наш підхід
Команда Netwave фокусується на потребах бізнесу й особливостях ІТ-інфраструктури клієнта, використовує найкращі світові практики та комбінує топові методики для досягнення потрібного результату. Ми пропонуємо різні моделі підтримки та гнучкий підхід до формування параметрів SLA. За потреби наші спеціалісти готові працювати разом із вашою командою.

послуги Netwave в рамках
сервісу технічної підтримки

Управління інцидентами (інцидентна підтримка):

  • Ефективне управління інцидентами та відновлення обслуговування відповідно до типу інциденту та його впливу на бізнес;
  • Залучення NW і партнерських МСП для усунення критичних інцидентів;
  • Консультаційна підтримка: консультаційне та інформаційне супроводження з питань експлуатації ІТ-систем;
  • Надання рекомендацій щодо покращення інфраструктури й оптимізації витрат;
  • Звітність за період з аналітикою та рекомендаціями щодо подальших дій.

Експлуатація й обслуговування:

  • оцінка попередньої підтримки зі спостереженнями та рекомендаціями;
  • регулярне технічне обслуговування (оновлення програмного забезпечення, аналіз продуктивності, системних журналів, стану систем ІБ тощо);
  • моніторинг стану інфраструктури та продуктивності системи;
  • робота з постачальниками від імені клієнта для розвʼязання технічних проблем;
  • розгортання додаткового програмного забезпечення за потреби;
  • інтеграція з іншими рішеннями.

сервісні пакети
техпідтримки від Netwave

Service Plan
Essential
Advanced
Enterprise
Години в межах пакета**
10
20
40+
Консультації
Аудит, аналітика, формування рекомендацій
Менеджмент інцидентів
Адміністрування
Регулярні задачі
Проактивний моніторинг
Актуальний документообіг

ІТ інфраструктура:
технічна підтримка та
супроводження

  • Обстеження
    • Вивчення потреб Замовника
    • Плани розвитку бізнесу/інфраструктури
    • Визначення характеристик сервісу, SLAs, набору необхідних політик, процедур.
    • Формування пропозиції
  • Аудит IT інфраструктури
    • Ретельно досліджуємо інфраструктуру замовника, для зменьшення часу на реагування.
    • Актуалізуємо інформацію щодо обладнання та ПО.
    • Надаємо рекомендації для виправлення помилок та оптимізації.   
  • Планування
    • Первинне довгострокове планування за результатами аудита та потреб замовника
    • Короткострокове планування робіт на новий звітній період з урахуванням результатів попереднього періоду та нових актуальних задач
  • Надання основного сервісу технічної  підтримки
    • Оперативно реагуємо та вирішуємо інциденти  
    • Надаємо консультаційну підтримку різного рівня
    • Регулярно проводимо регламентні роботи 
    • Адмініструємо 
  • Опціонально
    Додаткові сервіси
    • Проактивний моніторинг
    • Резервування та відновлення даних
    • Оновлення та актуалізація
    • Технічне документування
  • Аналітика та звіти
    • Статистика по кількості та типам звернень
    • Аналітика по проведеним роботам
    • Звіти за результатами регламентних робіт
    • Надання рекомендацій по подальшим діям
  • Підсумковий аудит
    • Фінальний аудит та консолідований звіт
    • Надання інформації у форматі було-стало
    • Доведення до замовника цінність виконаної роботи

етапи надання послуги
технічної підтримки

1
Обстеження
  • Вивчення потреб Замовника
  • Плани розвитку бізнесу/інфраструктури
  • Визначення характеристик сервісу, SLAs, набору необхідних політик, процедур
  • Формування пропозиції
2
Аудит IT інфраструктури
  • Ретельно досліджуємо інфраструктуру замовника, для зменьшення часу на реагування
  • Актуалізуємо інформацію щодо обладнання та ПО
  • Надаємо рекомендації для виправлення помилок та оптимізації
3
Планування
  • Первинне довгострокове планування за результатами аудита та потреб замовника
  • Короткострокове планування робіт на новий звітній період з урахуванням результатів попереднього періоду та нових актуальних задач
4
Надання основного сервісу технічної  підтримки
  • Оперативно реагуємо та вирішуємо інциденти
  • Надаємо консультаційну підтримку різного рівня
  • Регулярно проводимо регламентні роботи
  • Адмініструємо
5
Додаткові сервіси
  • Проактивний моніторинг
  • Резервування та відновлення даних
  • Оновлення та актуалізація
  • Технічне документування
6
Аналітика та звіти
  • Статистика по кількості та типам звернень
  • Аналітика по проведеним роботам
  • Звіти за результатами регламентних робіт
  • Надання рекомендацій по подальшим діям
7
Підсумковий аудит
  • Фінальний аудит та консолідований звіт
  • Надання інформації у форматі було-стало
  • Доведення до замовника цінність виконаної роботи

що ви отримуєте

Команда Netwave завжди на звʼязку та готова розвʼязувати технічні
питання 24/7 без відпусток і лікарняних.
alt text

  • Підвищення ефективності, продуктивності та безпеки поточної ІТ-інфраструктури
  • Команду спеціалістів різного рівня для отримання експертних послуг 
  • Безвідмовну роботу ІТ-інфраструктури на всіх стадіях життєвого циклу обладнання 
  • Оптимізацію витрат на пошук, залучення й утримання кваліфікованого персоналу
  • Запуск нових сервісів і рішень за лічені години
  • Гарантію якості наданих послуг (SLA)
  • Географічно розподілену команду, яка може працювати над розвʼязанням проблем як на території України, так і у Європі

ви можете нам
довірити:

Бездротові мережі та бездротову інфраструктуру
Системи зберігання даних
Системи резервного копіювання та відновлення даних
Мережі широкосмугового доступу
Корпоративні мережі передачі даних
Серверне обладнання
Мережі Центрів обробки даних (ЦОД)
Опорні та магістральні мережі операторів зв'язку
Системи віртуалізації
Системи мережевої безпеки

як ми організовуємо
взаємодію

Наш сервіс базується на поєднанні ефективних засобів, процесів,
комунікацій і супроводу
Засоби
Тікетна система на базі OTRS
Контакт-центр на базі Cisco
Процеси
Внутрішні (менеджмент запитів)
Міжрівневі (комунікації з інженерами)
Зовнішні (комунікації з вендорами, постачальниками, аналітика та звітність для клієнтів)
Комунікації
Сайт https://support.netwave.ua
Електронна пошта support@netwave.ua
Багатоканальний телефон (цілодобово) +380 (44) 3590708
Супровід
Команда підтримки в режимі 24*7
Виділений аккаунт-менеджер проекту
Виділений провідний інженер проекту

реалізовані проєкти

Погляньте на результати впровадження сервісних рішень

маєте питання?

Аудит дозволяє оцінити стан інфраструктури, перевірити всі її компоненти, виявити потенційні проблеми, ризики та зони для вдосконалення. Завдяки цьому фахівці Netwave зможуть запропонувати найефективніші рішення щодо впровадження та технічної підтримки IT-інфраструктури в компаніях різного масштабу й спрямування. Після проведення аудиту експертна команда надасть рекомендації щодо вдосконалення поточної інфраструктури та імплементації нових технологій, щоб ваш бізнес працював максимально ефективно.

Головні переваги аутсорсингової моделі — оптимізація витрат, підвищення ефективності, продуктивності та безпеки IT-інфраструктури, безвідмовна робота, готовність до впровадження нових сервісів і послуг у  стислі терміни та з мінімальними ризиками. Ви довіряєте всі технічні питання команді Netwave із великим досвідом і експертизою без необхідності самостійно шукати, залучати й утримувати спеціалістів.