Netwave

Технічна підтримка
IT-інфраструктури

З 2011 року інженерна команда Netwave впроваджує та підтримує інфраструктурні рішення, які забезпечують роботу IT-систем та бізнес-додатків та функціонування компаній будь-якого масштабу.
Наша мета - безвідмовна робота вашої інфраструктури.

Отримати консультацію
  • Про нас
  • Як ми працюємо
  • Чому ми потрібні вам
  • Як ми організовуємо взаємодію
  • Тарифні пакети
  • Замовити консультацію
alt text

Чому нам довіряють?

Technical Support Service від Netwave  це:

- Більше 20 виділених сертифікованих інженерів підтримки;

- Ресурси та досвід інших підрозділів Netwave, а також партнерів-вендорів;

- Робота по напрямках WAN, LAN, Storage, Compute, Security та з рішеннями ведучих виробників — Cisco, HPE, NetApp, IBM, Dell;

- Аудит та експертиза ІТ-інфраструктури замовника з видачею рекомендацій щодо її удосконалення;

- Виведення ефективності ІТ-операцій замовника на новий рівень;

- Гнучке формування SLA під потреби кожного клієнта;

- Необхідна замовнику реакція на інциденти та детальне розслідування кожного випадку;

- Можливість підтримки 24*7*365

alt text

Як ми працюємо?

  • Надаємо комплексний підхід до процесу підтримки (адмініструємо, аналізуємо, рекомендуємо, покращуємо).
  • Допоможемо й з суміжним сервісом, навіть якщо його не підтримуємо у рамках існуючого контракту (наприклад, по договору лише підтримка UC, але, раптом, виникли проблеми з віртуалізацією).
  • В деяких випадках зможемо розібратися  краще за вендора у проблемах, які виникли.
  • Все вивчимо, задокументуємо та паралельно надамо необхідний сервіс.
  • При потребі можемо комплексно розібрати до гвинтиків вашу інфраструктуру, а після цього зібрати на новому рівні функціювання.
  • Ми дуже гнучкі й можемо перевершити ваші очікування (наприклад, врятувати вас уночі, хоча в цей час вас не підтримуємо).
  • Готові наочно продемонструвати, як ми працюємо  можемо вирішити якусь вашу локальну проблему без формальностей, зв'яжіться з нами.

Кейси: Коли ми можемо бути Вам потрібні?

Отримати консультацію

Недостатньо фахівців у штаті. Задач значно більше, ніж якісного інженерного ресурсу

У компанії є декілька локацій у Києві та поза ним. Група підтримки з чотирьох інженерів періодично не має змоги впоратися зі всіма задачами, компанія Netwave приходить на допомогу.

Постійно виникають складні задачі з ІТ-інфраструктурою, які важко вирішити самостійно

У торговельному центрі ми періодично стикалися з проблеми в роботі дротової та Wi-Fi мережі. Усі намагання вирішити це питання самостійно результату не приносили. За рекомендаціями звернулись до служби технічної підтримки Netwave, її інженери провели аудит налаштувань обладнання, виправили помилки, підібрали оптимальні версії ПЗ для обладнання. Інфраструктура запрацювала стабільно. Netwave й надалі керує нашими мережевими сервісами.

Ваш пріоритет – бізнес-задачі, а рутинним операційним адмініструванням має займатись хтось інший

Міжнародна рітейл-мережа має представництво та інфраструктуру в Україні. Через великий постійний стек задач щодо оптимізації та змін налаштувань мережевого обладнання, а також неможливість вчасно і якісно виконувати більш пріоритетні задачі IT-команда вирішила залучити службу технічної підтримки Netwave.

Потрібен, проте відсутній проактивний моніторинг ІТ-інфраструктури 24*7

Інфраструктура замовника з ритейлу (магазини, контакт-центр) потребує якомога меншого простою. Оскільки його режим роботи 8*5, то немає сенсу тримати додатковий штат. Задачею проактивного моніторингу займається служба технічної підтримки Netwave.

Є потреба в обслуговуванні великої територіально розподіленої інфраструктури, необхідно забезпечити високий SLA

Замовник з сектора енергетики має понад 150 локацій на території України. Є проблема з логістикою на місця з урахуванням дотримання SLA. Служба технічної підтримки Netwave та локальні партнери допомагають в оперативному вирішені інцидентів.

Відсутні висококваліфіковані інженери різних напрямків для періодичних задач

Міжнародна компанія має представництво в Києві. Бюджет не дозволяє наймати кваліфікованого адміністратора під різнопрофільні задачі (мережа, хмарні рішення, локальна інфраструктура, користувачі). Служба технічної підтримки Netwave виявилася економічно й операційно доцільною та ефективною.

Наш сервіс базується на поєднанні ефективних засобів, процесів, комунікацій та супроводу.

Отримати консультацію

Засоби

• Тікетна система на базі OTRS

• Контакт-центр на базі Cisco

 
 

Процеси

• Внутрішні (менеджмент запитів)

• Міжрівневі (комунікації з інженерами)

• Зовнішні (комунікації з вендорами, постачальниками, аналітика та звітність для клієнтів)

Комунікації

• Сайт  https://support.netwave.ua

• Електронна пошта support@netwave.ua

• Багатоканальний телефон (цілодобово) +380 (44) 3590708

Супровід

•  Команда підтримки в режимі 24*7

• Виділений аккаунт-менеджер проекту

• Виділений провідний інженер проекту

Основа нашої послуги Технічної підтримки — оперативне реагування на інциденти, які можуть заважати функціонуванню бізнесу. Тому кожен тарифний пакет включає цей сервіс як базовий і передбачає додаткові опції в залежності від обраного тарифу.

Basic

  • 10 годин в межах пакету
  • Консультації
  • Аудит, аналітика, формування рекомендацій
  • Менеджмент інцидентів
  • Адміністрування

Extended

  • 20+ годин в межах пакету
  • Консультації
  • Аудит, аналітика, формування рекомендацій
  • Менеджмент інцидентів
  • Адміністрування
  • Регулярні задач

Advanced

  • 40+ годин в межах пакету
  • Консультації
  • Аудит, аналітика, формування рекомендацій
  • Менеджмент інцидентів
  • Адміністрування
  • Регулярні задачі
  • Проактивний моніторинг
  • Ведення документації
Netwave