Netwave

Технічна підтримка
IT-інфраструктури

+25 інженерів до вашої команди для забезпечення роботи систем та сервісів

детальніше

чому нам довіряють?

alt text

З 2011 року інженерна команда Netwave впроваджує інфраструктурні рішення, які забезпечують роботу IT-інструментів, бізнес-додатків та систем, що дозволяють функціонувати компаніям будь-якого масштабу.

За нашими плечима більше 400 реалізованих проектів та накопичений досвід налаштування 100+ вендорських продуктів.

Наша мета - безвідмовна робота вашої інфраструри!

В чому допоможемо?

Підключаючи послугу Технічної підтримки, ваша компанія отримує надійного партнера та позаштатну команду з десятків професійних інженерів, готових прийти на допомогу у вирішенні
будь- якої задачі та подоланні складних інцидентів!

1

Вирішення інцидентів

• визначимо проблему;
• усунемо причини та відновимо роботу систем;
• вживемо заходів для уникнення повторення;
• замінимо обладнання, що вийшло з ладу;
• відкриємо запит (кейс) у виробника та будемо взаємодіяти з ним для вирішення питання.

2

Забезпечення проактивного моніторингу

Налагодимо автоматизований моніторинг інфраструктури із сповіщенням про інциденти та будемо оперативно реагувати на них, щоб ваша інфраструктура працювала стабільно.

3

Аналіз інфраструктури досвідченими інженерами

Від збоїв та відмови в роботі обладнання та ПЗ ніхто не застрахований. Але Ви можете зменшити ризики їх виникнення та негативні наслідки тривалого простою бізнес-процесів, отримавши кваліфікований аудит. Ми проаналізуємо роботу систем та дамо рекомендації з їх оптимізації та розвитку.

4

Додатковий ресурс у вашу команду

Ви отримаєте + 25 позаштатних спеціалістів у свою команду, готових прийти на допомогу. Проконсультуємо з усіх питань стосовно того, як працює і має працювати та чи інша система у вашій інфраструктурі. Підкажемо, як краще та ефективніше реалізувати те, що ви запланували.

5

Розвантаження команди

Для успішного функціонування будь-якої бізнес-системи необхідно, щоб програмне забезпечення кожного з компонентів було оновлене, конфігурація складових системи була актуальною та завжди зберігалась резервна копія інформації.

Підключаючи послугу Технічної підтримки, ваша компанія отримує надійного партнера та позаштатну команду з десятків професійних інженерів, готових прийти на допомогу у вирішенні
будь- якої задачі та подоланні складних інцидентів!

тарифні пакети

З чого складається вартість послуги?

Основа нашої послуги Технічної підтримки - оперативне реагування на інциденти, які можуть стати перешкодою для ефективного функціонування бізнесу. Отже, кожен тарифний пакет включає даний сервіс як базовий. Та передбачає додаткові опції в залежності від обраного тарифу.

від 13 900,00 грн/міс.*

  • Аналіз систем та підготовка рекомендацій з їх модернізації для зниження ризиків виникнення інцидентів і оптимізації роботи.
  • Реагування на інциденти: діагностика несправності, визначення підсистеми, в якій стався збій.
  • Аналіз, виявлення та ліквідація причини збою, відновлення функціонування системи.
  • Консультації та рекомендації щодо усунення збоїв в аналогічних системах, якщо такі присутні в інфраструктурі.
  • Відкриття запитів в службі технічної підтримки виробника обладнання і подальший контроль їх виконання.
  • Міграція конфігурації на нові пристрої у випадку заміни обладнання.

від 20 900,00 грн/міс.*

Компоненти пакету Basic, а також:
  • Аналіз параметрів функціонування систем за допомогою ПЗ моніторингу.
  • Оперативне реагування на критичні повідомлення ПЗ моніторингу для попередження інцидентів та усунення їх впливу.
  • Аналіз завантаження устаткування протягом місяця, складання звіту із зазначенням знайдених проблем і рекомендацій щодо їх усунення.

Безкоштовно**

Можливість використовувати компоненти пакету Basic впродовж 3-х місяців, а також:
  • 5 годин адміністрування систем за зверненнями (на весь термін контракту)
Детальні умови пропозицій
**Акційні умови Пакету BASIC Special діють при підписанні Договору на Технічну підтримку з пакетами Basic або Proactive на термін 12 місяців. *Вартість Пакету послуги Технічної підтримки, що діятиме після завершення акційного періоду залежить від обраної схеми (графіку) обслуговування, розміру інфраструктури та кількості систем та сервісів, які приймаються на підтримку, а також рівня складності та потенційної вірогідності виникнення інцидентів таких систем та окремих компонент в інфраструктурі. Остаточний розрахунок вартості здійснюється після проведення Аналізу систем перед їх прийняттям на Технічну підтримку. Ціну вказано без урахування ПДВ.

графіки обслуговування

В кожному тарифному пакеті можна обрати наступні графіки обслуговування:

9 х 5
у робочі дні з 09:00 до 18:00

12 х 5
у робочі дні з 09:00 до 21:00

24 х 7
цілодобове чергування

Індивідуальний
запропонуємо умови, зручні для вашого бізнесу

додаткові опції

Підключаються в доповнення до Пакетів Технічної підтримки реагування на інциденти

Технічні консультації за зверненнями
  • Консультування персоналу стосовно функцій систем.
  • Технічна порада або консультація по схемам або особливостям роботи систем і протоколів. 
  • Рекомендація оптимального методу або підходу вирішення поставлених завдань.
Включає від 5 звернень / місяць
Вартість: від 8 500,00* грн / місяць
 
Aдміністрування систем за зверненнями
  • Поточне адміністрування системи, до-налаштування та зміна конфігурацій в межах підтримуваної функціональності системи (підключення нових сервісів, нових абонентів, планові внесення змін).
  • Ведення технічної документації.
Включає від 10 звернень / місяць
Вартість: від 16 900,00* грн / місяць
 
Регламентне обслуговування системи
  • Аналіз логів і телеметричної інформації на предмет якості функціонування системи.
  • Резервне копіювання поточних конфігурацій системи.
  • Контроль наявності оновлень ПЗ (firmware).
  • Оновлення ПЗ для системи (як правило вимагає короткотермінової зупинки системи).
  • Узгодження, планування та оновлення ПЗ кількох систем (вимагає значно більше часу для проведення процедури).
Здійснюється згідно погодженого графіку
Вартість: від 8 500,00* грн / місяць

пріоритети вирішення інцидентів

Швидкість нашої реакції залежитиме від ступеня критичності проблеми та її потенційного впливу на роботу систем або реалізації вашою компанією бізнес-процесів.

Кожен інцидент ми прагнемо вирішити якомога швидше, аби ваш бізнес навіть не відчув його впливу!

01.

ЗВИЧАЙНИЙ

Дедлайн застосовується при несуттєвому зниженні продуктивності системи. 

Інцидент не впливає
на бізнес-процеси.

Час реакції: до 4-х годин

02.

ВИСОКИЙ

Дедлайн застосовується якщо значно погіршується робота окремих систем. 
 
Інцидент впливає на продуктивність бізнесу.
 

Час реакції: до 2-х годин

03.

КРИТИЧНИЙ

Дедлайн застосовується при ризику блокування роботи через відмову систем.

Інцидент став перешкодою функціонування бізнесу.

Час реакції: до 30-ти хвилин