Netwave

Супровід обслуговування
IT-систем

Забезпечимо надійне функціонування обладнання та сервісів

детальніше

актуальність послуги

alt text

Для оптимізації витрат та підвищення ефективності ви можете передати частину своїх непрофільних функцій зовнішнім спеціалістам.

Це дозволяє скоротити витрат і сконцентрувати ресурси вашої команди на виконанні ключових завдань та дбати про розвиток бізнесу завдяки IT-рішенням.

Одним з напрямків для більшості підприємств, що можна передати на аутсорсинг є підтримка і супровід внутрішніх ІТ-систем. Ви отримуєте можливість підтримувати системи у повнофункціональному стані, а нерідко і підвищувати якість виконання робіт та надання сервісів, не витрачаючи на це час власної команди.

Що таке супровід обслуговування IT-систем?

Даний блок робіт є дуже об'ємним. Сюди можуть входити будь які завдання,
що стосуються підтримки існуючої інфраструктури. Від контролю працездатності
та чергування з метою запобігання та максимізації швидкості вирішення будь-яких інцидентів,
і закінчуючи роботами з додаткового налаштування, апгрейду та оновлення як апаратної
так і програмної складових будь-якої системи чи їх комплексу.

компоненти послуги

Якщо структурувати всі блоки, то можна виділити наступні складові.

Технічна консультація

Мета – надання вичерпної інформації у відповідь на поставлені запитання щодо систем і технологій замовника.

В рамках цього сервісу ми надаємо наступні послуги:

  • Консультування персоналу стосовно функцій систем.
  • Технічна порада або консультація по схемам або особливостям роботи систем і протоколів.
  • Рекомендація оптимального методу або підходу вирішення поставлених завдань.
Детальніше

Наші інженери мають великий досвід та багаж знань в роботі з різними системами та технологіями, тому завжди готові швидко прийти на допомогу та проконсультувати команду нашого клієнта з будь-яких інфраструктурних питань.

Навіть якщо система у відношенні якої було звернення нам досі не відома, наші фахівці здатні в найкоротші терміни провести додаткове внутрішнє дослідження та опрацювати запит. Ну а якщо ми побачимо що результатом запиту є не просто консультація, а потреба в розробці або впровадженні повноцінного рішення – здатні запропонувати вашій компанії послуги:

Розробка архітектури та проєктування IT-інфраструктури з підбором рішень

Імплементація інфраструктурних IT-систем та рішень

Технічна підтримка

Мета - якнайшвидше усунення збоїв у підтримуваних системах, а також проведення аналізу помилок для виявлення кореневих причин виникнення проблем.

Усунення інцидентів виконується з урахуванням їх критичності для вашого бізнесу (масштабом і ступенем впливу на корпоративні сервіси) та відповідно з зафіксованим в договорі рівнем SLA (графіком надання послуги).

В рамках цього сервісу ми надаємо наступні послуги:

  • Аналіз систем та підготовка рекомендацій з їх модернізації для зниження ризиків виникнення інцидентів і оптимізації роботи
  • Реагування на інциденти: діагностика несправності, визначення підсистеми, в якій стався збій
  • Аналіз, виявлення та ліквідація причини збою, відновлення функціонування системи
  • Консультації та рекомендації щодо усунення збоїв в аналогічних системах, якщо такі присутні в інфраструктурі
  • Відкриття запитів в службі технічної підтримки виробника обладнання і подальший контроль їх виконання.
  • Міграція конфігурації на нові пристрої у випадку заміни обладнання
Детальніше

При активації послуги Технічної підтримки, Ви отримуєте надійного партнера та команду з десятків професійних інженерів, готових прийти на допомогу у вирішенні будь- якої задачі та подоланні складних інцидентів.

Вся взаємодія між нашими командами керується в системі обліку заявок та ведеться журнал виконаних дій і отриманих результатів. Це дозволяє мати повну і вичерпну статистику всіх запитів, контролювати час виконання, а також поповнювати базу знань з описом типових проблем і особливостей інфраструктури кожного окремого клієнта, що в свою чергу значно покращує якість і швидкість вирішення проблем по кожному новому кейсу.

Детальніше про даний сервіс…

Регламентне обслуговування та адміністрування систем

Мета – підтримка безперервності функціонування обладнання, його сервісне обслуговування, виконання адміністративних завдань зі зміни та/або доповнення налаштувань ваших систем і сервісів.

Перед прийняттям на обслуговування системи, обов’язковою умовою є її аудит. У певних випадках після цього може знадобитися повна або часткова перебудова/модернізація схеми функціонування системи. Адже лише правильно спроектований і імплементований сервіс/система може бути продуктивним і зручний в обслуговуванні.

В рамках цього сервісу ми надаємо наступні послуги:

  • Поточне адміністрування системи, до-налаштування та зміна конфігурацій в межах підтримуваної функціональності системи (підключення нових сервісів, нових абонентів, планові внесення змін).
  • Ведення технічної документації.
  • Аналіз логів і телеметричної інформації на предмет якості функціонування системи.
  • Резервне копіювання поточних конфігурацій системи.
  • Контроль наявності оновлень ПЗ (firmware).
  • Оновлення ПЗ для системи (як правило вимагає короткотермінової зупинки системи).
    Узгодження, планування та оновлення ПЗ кількох систем (вимагає значно більше часу для проведення процедури).
Детальніше

Залежно від умов та домовленостей, наші інженери можуть використовувати як свій спеціалізований професійний інструментарій, так і існуючі системи вашої компанії (моніторингу, резервного копіювання, управління). У разі відсутності необхідних систем та необхідності їх мати, дані програмні комплекси можуть також бути впроваджені у вашу інфраструктуру.

Кожен ваш запит та виконані регламентні роботи заносяться в централізовану систему обліку заявок, що дозволяє простежити історію всіх подій, мати актуальну базу знань і документацію по інфраструктурі й системам вашої компанії, що постійно оновлюється.

Напрямки, в яких послуга буде актуальною

Детальніше

Дана посула буде актуальною для будь-якої системи або частини інфраструктури вашої компанії. Дізнайтесь більше про напрямки на яких ми спеціалізуємось.

Що таке обслуговування IT систем

Процес моніторингу, оцінки та модифікації існуючих інформаційних систем для внесення необхідних чи бажаних покращень можна назвати обслуговуванням IT системи. Це стала діяльність, яка охоплює широкий спектр дій, включаючи видалення програмних та проектних помилок, оновлення документації та даних тестування, а також оновлення підтримки користувачів.

Яке буває обслуговування IT систем

Для зручності технічне обслуговування можна поділити на три класи, а саме:

  • Коригування: цей тип обслуговування передбачає усунення помилок у програмі, які могли виникнути під час проектування. Таким чином, при коригуючому обслуговуванні покращується продуктивність.
  • Адаптивне обслуговування: при адаптивному обслуговуванні змінюються функції програм, щоб IT система могла задовольняти потреби користувача.
  • Досконале обслуговування IT систем: додавання нових програм або зміна існуючих підвищення продуктивності інформаційної системи. Цей тип технічного обслуговування необхідний задоволення додаткових потреб користувачів, які можуть бути пов'язані зі змінами всередині чи поза організації.
Netwave